SHIEET.

Hey folks!
Först vill jag bara dra det här med att jag ber om ursäkt för dååligt bloggande och uppdatering! Sedan ska jag berätta om igår! :)
Dagen började med att jag och Astrid gick upp ovh gjorde en nyttig liten frukost. Sen hade vi planer för stan.. Vi drog in så fort vi kunde och klev av vid Medborgarplatsen och var där vid typ 13.00 någon gång. Vi gick till Cheap-mondays utförsäljning, och insåg att Det. Var. Sista. Dagen. Av. Cheapmondays. Fantastiska. Utförsäljning. :'(
Men vi höll minerna uppe och gick in och satte igång att börja leta! Jag hittade två par jeans och Astrid hittade en apsnygg grön härlig tröjish! Det hela stängde klockan två och vi skulle vänta på Astrids syrra Alice som gärna ville hitta något fint! Men hon kom försent, nämligen fem i två och då drog de igen dörrarna och sa att inga fler fick komma in, men jag och Astrid hade spanat in en tröja som verkligen var en Alice-tröja. Så de släppte in henne för att få betala och hon drog en snabb blick över stället..
Sen var hon lite besviken över att hon kom försent och varför de stängde så jevla tidigt.. Så vi drog vidare till S:t Ericsplan och gick in till Myrorna för att fynda! Och jag hittade faktiskt en gälet coolish jacka och en cool-söt blus som jag ska klippa av och pyssla lite med! Sedan tänkte vi att vi måste gå och äta lunch någonstans så vi gick och käkade sushi! I LOOVE SUSHI.. Så det var mysigt! Sen skulle Alice hem och vi drog vidare till Hötorget och jag köpte ett par coola örhängen som var lite Mexico-style.. Nicenice säger jag bara! Vid Fem åkte vi hem och åt middag. Sen var det meningen att vi skulle möta upp Karn och Mikaela men så blev det inte så vi gick med LillaLina till solvik! Det var myys! På solvik träffade vi ett tuungt gäng. Seeen gic vi till Ålstensängen och typ chillade gälet och jag och Astrid träffade Salomé och Rebecca!!!! Vi gick typ runt ett tag sen vart' det kallt så vi tänkte vi skulle gå hem till Rebeccish och kolla film, men när vi va på videoheat så träffade vi Mia, Ellinore, Isabelle och Pella och de ville se på skräck film och jag? Nej tack!!! Så jag och Astrid gick ner en sista gång och kollade läget typ och träffade lite trevligt folk och sen på vägen upp träffade vi Domino och Emilie och snacka lite med de sen gick vi hem och kollade på film..!
Och nu sitter jag här utan varken kamera eller planer.. Soo..

Tumblr_lkiaa6uplc1qg7h98o1_500_large

(!)
Tumblr_lki22ypt3l1qg7t1go1_500_large

Tumblr_lkia3s8xmm1qg7h98o1_500_large

Tumblr_lki9c7trrg1qgcd22o1_500_large

Real_unicorns-1855_large

Tumblr_ljstub34cu1qgqdk4o1_500_large

Tumblr_lcsqgkoifz1qaph93o1_400_large



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0