KUSINERNA ♥

Hey folks!
Idag behövde olle ett par badbraxer och strumpor, så vi drog in till den gamla goa' staden ya know ;)
Han köpte ett par lila MIIIH det var jag som valde så alla ba är medvetna om det, astrid tyckte det skulle vara ett par bubbelgumsgröna (?) men ååhnejj ha ha ha lilla du så vart det intge ;)
Ajo men sen drog vi och bada på ett hemlighetsstämplat ställe. Det var inte direkt meningen att jag skulle bada men när astrid och olle plågade sig i så var olle inte riktigt i så jag såg min chans att putta i honom. Jag lyckades halvt i alla fall. DET VAR ISIGT KALLT MÅ JAG SÄGA, fast jag badade faktiskt också på landet (inte med meningen menmen..) såatteh man är väl stolt för tusan!
Efter det gick alla hem och käkade dinner och sen skulle vi ut och gå och springa runt mossen. Det gick hyfsat så jag går inte in på detaljer, vi träffade jocke också en snabbis.
Vi hade såklart så roligt att man viker sig dubbelvikt mitt på vägen (bla av astrids gång, och av hennes smeknamn av per-lennart! (pelle)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0