LINNÉA DJURBERG.

Heey alla folk ! :D
Idag var jag i stan (som alltid..) och jag köpte en jätte snygg lila klänning !
Sen när jag var påväg upp i trappan till mitt rum så såg jag en tidning, jag stannade kippade efter andan och tog upp den! sen sa jag oooh JUSTIN BIEBER.. Det var en heel jb tidning som mammis hade köpt åt lilla mig!! Hihi japp sen gick jag upp på mitt rum och insåg att det låg tre affisher i, och själva tidningen var en stor affish, jag ba woow typ dog lite där asså.. ;) Så nu är de upptejpade och jag sitter här och lyssnar på Down To Earth och gråter lite för den är så bra och sorglig och bra och sorglig och så himla bra.. Ååh så det kan gå säger jag bara. (haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0